רפד ריפוד עור

 רפד ריפוד עור  יכול להשתמש בחומרי ריפוד מגוונים ומיוחדים. ריפוד בד נחשב לריפוד הקלאסי והזול ביותר, אך גם הפשוט ביותר מבין סוגי הריפודים. ריפוד עור לעומתו נחשב ליוקרתי וייחודי, אך גם הוא טומן בחובו מספר חסרונות. רפד ריפוד עור המתחיל תהליך חידוש ושיפוץ רהיטים צריך להתמודד עם הסוגיה של בחירת סוג העור. אם מדובר על רהיט מחודש, אפשר להשתמש בסוג העור שהיה עד בלאי הרהיט. אך מה עושים במקרה ורוצים להחליף ריפוד עור בריפוד בד וההפך? כיצד מגיעים להחלטה ולשלבי הביצוע?

ריפוד עור וריפוד בד- שיקוליו של רפד ריפוד עור

יתרונות ריפוד בד

מחיר

ריפוד בד נחשב לריפוד הזול ביותר. המחיר נחשב לאחת הסיבות העיקריות לבחירת סוג הריפוד בחידוש רהיטים. כאשר אנשים ממוצעים עומדים בפני בחירת וסוג ריפוד, המחיר הזול עוזר במיוחד לבחור בריפודי הבד ולחדש בעזרתם את הרהיטים הבלויים והמיושנים.

ססגוניות

ריפודי הבד נחשבים לצבעוניים ושמחים יותר מריפודים אחרים. כאשר אנשים מבקרים אצל רפד ומעוניינים לחדש ספות וכורסאות הם רוצים לחדש צבעים, סגנונות, לשלב חדש וישן ואין כמו בדים חדשים ויפים כדי להגיע אל המטרות הללו.

יתרונות ריפוד עור רפד ריפוד עור-

קלאסיות

ריפוד עור נחשב לאחד הריפודים הקלאסיים והיוקרתיים ביותר שכל רפד ריפוד עור יכול להציע. ריפוד עור משדר עוצמה ויכולת ומצליח להעביר את המסר שהספות שעליהן עובדים הן שוות השקעה בעיני בעליהן. רפד ריפוד עור יכול לשנות מראה של כל ספה פשוטה לספה משודרגת ואקסקלוסיבית.

עמידות לאורך שנים

ריפוד עור יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות ובלי פגמים אסתטיים. אחרי עבודה של רפד ריפוד עור  טוב ומקצועי, העור ישמור על מראהו כפי שמחליטים לעצב אותו, בין מקומט ובין חלק. כאשר בוחנים ספה שרופדה מחדש בעור לאחר שנים של שימוש, ניתן לראות שינויים מינוריים המגיעים מכורח המציאות, אך העור שומר על רעננות ומראה חדש לאורך שנים של שימוש.

רהיטים עתיקים

רהיטים עתיקים מתמודדים טוב יותר עם ריפוד עור. לאחר חידוש של רהיט ישן בעזרת רפד ריפוד עור הרהיט ייראה כחדש ויחזיק מעמד לאורך זמן, בעזרת חומרי בסיס מתאימים וטובים אשר מחזקים את הרהיט המחודש מבפנים.

מעוניינים למצוא רפד ריפוד עור מקצועי ומיומן ? חייגו אל אריה הרפד 0546583475